BUSINESS. HOW ITS MADE? Najlepsze inspiracje w biznesie
31 grudnia 2014 roku w Warszawie o 9.30 odbędą się warsztaty szkoleniowe w formule OneDayTraining. Warsztaty szkoleniowe powstały w oparciu o doświadczenie zebrane podczas coachingów prowadzonych z kadrą kierowniczą polskich i zagranicznych firm.
Inspiracją dla organizatorów były prace największych ekspertów w dziedzinie strategii biznesowych i marketingowych w tym, Al Ries, Philipa Kotlera i Jacka Trout'a. Celem warsztatów szkoleniowych „Business. How it's made?” jest rozwianie największych mitów dotyczących współczesnego biznesu. Wskazuje ono na najczęściej popełniane i oczywiste błędy. Prowadzący zaprezentuje szereg rozwiązań dotyczących nowych pomysłów i narzędzi stosowanych przez najlepszych polskich menadżerów. Szkolenie odbędzie się w dynamicznej formule OneDayTraining. Prowadzący skoncentruje się na szybkim przekazie jak największej liczby informacji i umiejętności. Dlaczego warto? Program warsztatów został podzielony na dwie główne części. W ramach pierwszej sesji uczestnicy zapoznają się z podstawowymi kwestiami dotyczącymi biznesu (m.in. definicja konkurencji, marketingu, marki i ich rola). Prowadzący poruszy też kwestie istotne z punktu widzenia planowania i realizacji strategii marketingowych i biznesowych, w tym:
- cechy współczesnego klienta
- znaczenie satysfakcji i lojalności klienta
- teorie socjologiczne i konsumpcyjne motywacji konsumenckich
- osiąganie zysków z marki
- budowanie marki marzeń
Poza tym, uczestnicy poszerzą wiedzę na temat niezmiennych praw rządzących rynkiem i marketingiem. Druga część warsztatów zostanie natomiast poświęcona błędom popełnianym przez osoby zajmujące się biznesem i marketingiem. Każdy z uczestników otrzyma materiały dydaktyczne i podręcznik dokumentujący przekazaną wiedzę, testy i analizę własnych możliwości oraz imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Dojazd i nocleg Warsztaty szkoleniowe odbędą się w Centrum Konferencyjnym przy rondzie Dmowskiego. Wszystkim planującym udział w wydarzeniu polecamy rezerwację noclegu w BEST WESTERN Hotel Felix, który jest doskonale skomunikowany z wszystkimi dzielnicami Warszawy. Hotel przygotował dla gości podróżujących służbowo i w celach turystycznych atrakcyjną ofertę pokoi reprezentujących cztery standardy. Ten trzy-gwiazdkowy hotel posiada dobrze zorganizowane zaplecze gastronomiczne oraz konferencyjne. Jego atutem są przyjazne i przytulne wnętrza urządzone funkcjonalnie w trosce o komfort gości. Więcej informacji na temat hotelu znajduje się na stronie internetowej: www.bwfelix.pl. Z hotelu na miejsce, w którym odbędzie się wydarzenie można się dostać podróżując środkami komunikacji miejskiej. Należy udać się tramwajem linii nr 9 z przystanku Wspólna Droga 03 do przystanku Centrum 10, albo autobusem linii nr 521 z przystanku Pl. Szembeka 01 do Centrum 06.