Powrót

X Kongres Contact Center

27
08/14

Już za miesiąc, w dniach 22-23 września w Hotelu Mercure Centrum mieszczącym się przy ulicy Złotej 48/54 w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center. Wydarzenie organizowane jest przez Nowoczesną Firmę SA, a wszyscy zainteresowani mogą już rezerwować miejsca.

Jako że będzie to połączenie konferencji z warsztatami, cena jest różnorodna. Ci, których interesuje wyłącznie konferencja, muszą uiścić opłatę w wysokości 1290 złotych. Dla wybierających się tylko na warsztaty cena wynosi 990 złotych. Natomiast dla tych, którzy w Hotelu Mercure Centrum zamierzają spędzić dwa dni przygotowana jest bonifikata, ponieważ za udział w obu częściach zapłacą tylko 1990 złotych. Tegoroczna edycja skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, a także technologii i nowych trendów. Gośćmi specjalnymi będą po raz pierwszy występujący w Polsce Ann-Marie Stagg (Prezes ECCCO) oraz Jill Dean (CEO Brand Biology). Wydarzenie potrwa dwa dni, więc warto już dziś poszukać odpowiedniego miejsca zakwaterowania w centrum stolicy. Obiektem godnym polecenia jest hotel Felix, który mieści się na ulicy Omulewskiej 24. Jest to hotel, który posiada znakomitą bazę noclegową, w skład której wchodzi ponad 230 pokoi o różnym standardzie. Obiekt dysponuje także świetną restauracją serwującą pyszne posiłki. Jednakże hotel Felix ma jeszcze jedną zaletę, a jest nią profesjonalne zaplecze biznesowe. Hotel posiada osiem różnej wielkości sal, które doskonale nadają się do organizacji konferencji i szkoleń. Każdy, kto weźmie udział w kongresie spotka się z zupełnie nowymi formułami, ale również poszerzy swoją wiedzę i nawiąże liczne kontakty biznesowe, które są niezwykle istotne.