Spotkanie biznesowe w Warszawie
Osoby poszukujące miejsca, gdzie mogłoby zostać zorganizowane spotkanie biznesowe z pewnością zainteresuje oferta Best Western Hotel Felix.
Obiekt jest usytuowany na warszawskiej Pradze oraz ma dogodne połączenie komunikacyjne ze Śródmieściem, lotniskiem, dworcami kolejowym i głównymi arteriami miasta. Hotel zapewnia gościom optymalne i komfortowe warunki pracy i wypoczynku. Stąd też często jest on nazywany mianem przystani biznesu.
Sale konferencyjne
Spotkania biznesowe są organizowane głównie w salach konferencyjnych. Są to trzy przestronne pomieszczenia zwane Hagą, Niceą i Brukselą. Zostały one wyposażone w klimatyzację oraz dzienne oświetlenie z możliwością zaciemnienia sal w czasie projekcji. Sale mogą pomieścić około 70 – 120 osób oraz zostały wyposażone w profesjonalny sprzęt audiowizualny, flip-charty i bezprzewodowe łącze internetowe. Organizatorzy spotkania biznesowego mają do dyspozycji rzutnik slajdów i ekran, sprzęt nagłośnieniowy oraz odtwarzacz DVD. Na życzenie gości obsługa hotelu udostępnia profesjonalny projektor multimedialny.
Dodatkowe udogodnienia
W lobby hotelowym znajduje się kiosk internetowy. Goście hotelowi mogą również skorzystać z faksu i ksero, które są udostępniane na życzenie gości. Poza przestronnymi salami konferencyjnymi do dyspozycji organizatorów biznesowych spotkań pozostawiono pięć kameralnych sal warsztatowych. W każdej z nich może pracować około 15 osób. Hotelowa restauracja Nova przygotowała specjalne bankietowe menu. Składa się ono z licznych przekąsek oraz napoi podawanych na gorąco i zimno. Restauracja Nova oferuje również usługę pełnego cateringu z daniami na lunch. Odpowiednia obsługa gastronomiczna spotkania biznesowego jest bardzo istotna.
Best Western Hotel Felix jest dogodnym miejscem na organizowanie konferencji, szkoleń oraz innych spotkań biznesowych. Każde ze spotkań służbowych zostaje profesjonalnie przygotowane przez wykwalifikowanych pracowników. Obsługa hotelowa dba o jego sprawny przebieg oraz przyjemną atmosferę.