Powrót

Organizacja bankietu w Warszawie

20
09/14

Zaplecze gastronomiczne w Warszawie jest bardzo dobrze rozbudowane i ściśle powiązane z bazą hotelową. Organizacją bankietów zajmują się także hotele, m.in. Best Western Hotel Felix.

Obiekt znajduje się w warszawskiej Pradze. Dysponuje on komfortowymi pokojami oraz świetnie wyposażonymi salami konferencyjnymi. W hotelu mieści się restauracja Nova serwująca dania polskiej i kontynentalnej kuchni oraz Lobby Bar proponujący orzeźwiające napoje. Zaplecze gastronomiczne w Best Western Hotel Felix jest dostosowane do potrzeb i wymagań gości podróżujących w celach biznesowych. Z uwagi na komfortowe warunki, profesjonalną obsługę i estetyczny wystrój obiekt jest częstym miejscem organizowania bankietów, integracyjnych i okolicznościowych imprez oraz wesel.

Restauracja Nova

IMG_5953 korekty

Menu hotelowej restauracji zawiera szeroką gamę dań polskiej i kontynentalnej kuchni. Przyjemny wystrój i wspaniała atmosfera są dodatkowymi atutami. Restauracja serwuje również wyborne wina, przy których wyborze można skorzystać z porady personelu lokalu. Codziennie między 6.30 a 10.30 są serwowane śniadania mające formę szwedzkiego bufetu. Goście mogą wybrać przysmaki z szerokiej gamy zimnych i ciepłych dań oraz napoi. Restauracja Nova została usytuowana w przestronnym lokalu, który jest gotowy przyjąć 110 gości. W hotelowej restauracji są organizowane imprezy integracyjne, bankiety, wesela i imprezy okolicznościowe. Ponadto oferuje ona atrakcyjną ofertę cateringu. Restauracja jest otwarta w godzinach 14.00 – 22.00.

Koktajle w Lobby Barze

Himbeer-Limetten-Cocktail

Uzupełnieniem zaplecza gastronomicznego w hotelu usytuowanego w warszawskiej Pradze stał się Lobby Bar, który zaprasza gości w godzinach 10.00 – 24.00. Doskonałe napoje i drinki są przygotowywane przez wykwalifikowanych barmanów. Lokal jest miejscem, w którym goście biznesowi mogą się zrelaksować po dniu ciężkiej pracy. W Lobby Barze często są organizowane spotkania mające na celu kontynuację rozpoczętych wcześniej rozmów biznesowej. Niezobowiązująca barowa atmosfera i spokojna muzyka sprzyja osiągnięciu porozumienia oraz nawiązywaniu wartościowych kontaktów zawodowych.

Organizowanie bankietów

Best Western Hotel Felix zajmuje się organizowaniem imprez o rożnym charakterze i scenariuszach, w tym między innymi kameralnych imprez integracyjnych oraz uroczystych bankierów. Bankiety są organizowane na maksymalnie 150 osób. Obsługa hotelowa organizuje dostępną przestrzeń zgodnie z życzeniem klienta. Miejscem organizacji bankietu może być restauracja bądź sala konferencyjna.