Powrót

Kurs z obsługi klienta Call Center

28
03/14

Obsługa klienta Call Center rządzi się innymi prawami, od osobistej obsługi klienta. Dlatego warto skorzystać z możliwości wykonania kursu z telefonicznej obsługi. Takie szkolenie obejmuje radzenie sobie z emocjami, savoir-vivre oraz to, w jaki sposób zwiększyć swoją komunikatywność.

Podczas dwóch dni (bloki po 8 godzin) kursanci nauczą się radzić z osobami, które nieprzychylnie podchodzą do takiej obsługi, dowiedzą się, jak przełamać nieśmiałość, a także nauczą, jak szybko i skutecznie dotrzeć do adresata w jednym zdaniu. Szkolenie jest dedykowane dla wszystkich tych osób, które pracują lub chcą pracować w Call Center oraz dla osób, które zarządzają zespołem takich specjalistów. Szkolenie odbywa się w ośrodku The Brain w Warszawie przy ul. Jaracza 10/22  – istnieje możliwość indywidualnego ustalenia daty – warsztaty odbywają się przy grupie minimum 3, maksimum 8 osób. Koszt to 1230 złotych brutto za 2 dni wraz z materiałami, niezbędnymi do uzyskania wiedzy. Zgłoszenia są przyjmowane przez stronę ośrodka. Osoby, które wybiorą Hotel Felix w dniach szkolenia, mogą dostać się do miejsca docelowego drogą prowadzącą przez Aleje Stanów Zjednoczonych. Jest to dystans około 8 km.