Powrót

Centrum Konferencyjne w Warszawie

26
09/14

W Warszawie występuje duże zapotrzebowanie na usługi związane z organizowaniem konferencji. Osoby poszukujące centrum konferencyjnego i noclegu nie muszą daleko szukać. Best Western Hotel Felix zapewni optymalne warunki do pracy i odpoczynku.

Nowoczesne centrum konferencyjne jest zlokalizowane w pobliżu Trasy Łazienkowskiej i drogi wyjazdowej w kierunku Lublina. Połączenie komunikacyjne z centrum Warszawy, dworcami kolejowymi, trasami wyjazdowymi z miasta i portem lotniczym jest bardzo wygodne. Stylowy wystrój pomieszczeń konferencyjnych oraz bogate i profesjonalne wyposażenie są ich głównymi atutami. Sale konferencyjne w hotelu KONFERENCYJNE-DUZE-025 Centrum konferencyjne mieszczące się w Best Western Hotel Felix posiada pełne wyposażenie. Trzy przestronne sale zwane Brukselą, Niceą i Hagą są klimatyzowane i oświetlone światłem dziennym. Organizator konferencji lub spotkania biznesowego o innym charakterze ma możliwość zaciemnienia pomieszczenia na czas projekcji. Do jego dyspozycji pozostawiono także podstawowe narzędzia, takie jak sprzęt audiowizualny i flip-chart. Ekran, rzutnik, sprzęt nagłośnieniowy i odtwarzacz DVD umożliwiają przygotowanie i przeprowadzenie profesjonalnego spotkania biznesowego. Ponadto na życzenie gości hotelowych jest udostępniany multimedialny projektor. W każdym z pomieszczeń jest dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego. Sale konferencyjne są przystosowane do przyjęcia do 120 gości. Organizowanie szkoleń i warsztatów Sale konferencyjne są doskonałym miejscem do przeprowadzenia seminariów, konferencji i innych tego typu spotkań biznesowych w szerokim gronie. W przypadku organizowania szkoleń i warsztatów lepiej sprawdzają się kameralne sale, które są przeznaczone dla grup liczących maksymalnie 15 osób. Best Western Hotel Felix dysponuje pięcioma salami warsztatowymi charakteryzującymi się nowoczesnym wystrojem i przyjemną atmosferą sprzyjającą efektywnej pracy. Udogodnienia dla gości Osoby podróżujące w celach biznesowych mogą skorzystać z usług ksero i faksu. Urządzenia są udostępniane na życzenie gości przez obsługę hotelu. Ponadto w hotelowym lobby znajduje się kiosk internetowy. Dodatkowe usługi znacząco ułatwiają organizowanie szkoleń i konferencji. W razie problemów ze sprzętem lub organizacją wykwalifikowana obsługa hotelu służy swoją pomocą. Przerwa kawowa IMG_5953 korekty Niezbędnym elementem konferencji i szkoleń są przerwy kawowe, lunch i bankiety. Ich przygotowaniem od lat zajmuje się hotelowa restauracja Nova. Z myślą o grupach konferencyjnych skomponowano dwie propozycje serwisów. Podczas podstawowej przerw kawowej zostaje podana kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana. Goście mogą skosztować wyśmienitego ciasta deserowego bądź kruchych ciastek. Rozszerzona przerwa kawowa jest bardziej obfitym poczęstunkiem, podczas którego uczestnicy konferencji mogą skosztować ciastek i smacznego ciasta deserowego. Do wyboru są również świeże owoce lub francuskie croissanty. Gościom zostaje podana kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana oraz sok owocowy. Menu na lunch i kolację IMG_5809 Hotelowa restauracja Nova przygotowała szeroki wybór menu na lunch, który może przybrać formę bufetu lub obiadu serwowanego każdemu z gości. Bufet składa się z przekąsek, ciepłych dań, sałatek i innych dodatków. Ponadto uczestnicy konferencji mogą skosztować przysmaków ze stołu deserowego oraz napoi. Lunch w formie serwowanego obiadu składa się z zupy, drugiego dania i napoju. Ponadto zostaje przygotowany specjalny stół deserowy ze świeżymi owocami i słodkim ciastem. Restauracja Nova zajmuje się przygotowywaniem uroczystych kolacji kończących pracowity dzień uczestników szkoleń i konferencji. Ostatni posiłek dnia może zostać zorganizowany w formie klasycznego lub zimnego bufetu. Atrakcyjna propozycja centrum biznesowo-wypoczynkowego spotkała się z dużym zainteresowaniem. Best Western Hotel Felix dysponuje nowoczesnymi i komfortowymi pomieszczeniami biznesowymi. Proponuje wynajem sal konferencyjnych i warsztatowych w dogodnej cenie. Wykwalifikowana obsługa hotelu dba o wysoką jakość świadczonych usług i przyjazną atmosferę, która umożliwia efektywną pracę.